در جلسه با مرد خاکستری:اشتباه کردیم - دانشنامه دوستداران حقیقت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در جلسه با مرد خاکستری:اشتباه کردیم

ارسال‌کننده : دانش دوست در : 89/6/16 3:13 عصر

به گزارش خبرنگار جهان اخیرا در جلسه اصلاح طلبان با مرد خاکستری اصلاحات ، مطرح شده است: قبل از سالگرد فتنه بزرگ‌ترین اشتباه ما این بوده است که به سمت رهبری نشانه رفتیم و تأکید داشتیم که باید برخورد با احمدی‌نژاد به برخورد با رهبری منتهی شود و این بزرگترین اشتباه ما بود. نتیجه آن هم این شد که ما را سران فتنه قلمداد کردند. 

در این جلسه تاکید شده است: اگر ما به سمت کودتا علیه رهبری نمی‌رفتیم الان در بهترین وضعیت قرار داشتیم و این بزرگترین اشتباه استراتژیک ما بود. 

آنها تاکید می‌کنند: ما می‌توانستیم بگوییم به خاطر رهبری و شورای نگهبان نتیجه انتخابات را می‌پذیریم اما به نحوه انتخابات اعتراض داریم. از این طریق در نظام می‌ماندیم، اما الان در حاشیه قرار گرفته‌ایم و تبدیل به سران فتنه شده‌ایم. 

به گفته این دسته از  عوامل جریان فتنه به خاطر همین مسائل است که اخیرا برخی همچون خاتمی رویکرد بازگشت به سمت نظام و رهبری را در پیش گرفته‌‌اند. 

نتیجه آن هم این شده است که الان احمدی‌نژاد و دولت به راحتی کارشان را انجام می‌دهند. 

در ادامه این جلسه گفته شده است: در حال حاضر احمدی نژاد دارد با رهبری زاویه پیدا می‌کند و اگر احمدی‌نژاد به این انحراف و زاویه پیدا کردن با رهبری ادامه دهد در نهایت با رهبری مشکل خواهد داشت و در صورتی که این مشکلات ادامه پیدا کند برای ما خیلی خوب است. 

با این حال مردخاکستری اصلاحات  در پاسخ به این سخنان می گوید: این اشتباه است که ما دوباره احمدی‌نژاد را از رهبری جدا کنیم. احمدی‌نژاد دارد همان منویات رهبری را اجرا می‌کند. 

وی در ادامه گفته است: البته احمدی‌نژاد، درخصوص مشایی و مسائل دیگر دچار مشکلات اساسی شده است.



کلمات کلیدی :