تروریسم و طالبان در خدمت ایران! - دانشنامه دوستداران حقیقت
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تروریسم و طالبان در خدمت ایران!

ارسال‌کننده : دانش دوست در : 89/6/16 3:13 عصر


همچنین صدها نفر از اتباع عرب در داخل ایران پنهان شده و درحال آموزش هستند(!) ، و صدها نفر دیگر در عرصه های فعالیت خود در عراق ، یمن ، سومالی ، لبنان ، غزه و نقاط. دیگر از ایران کمک دریافت می کنند!

در حقیقت بهترین گروهی که امروز در خدمت ایران کار می کند گروه های سنی تندرو هستند که این کشور را به صورت برنامه ریزی شده کمک می کنند . این گروه ها با اشاعه ترس در بین شیعیان خلیج به نفع سیاستهای تهران کار می کنند و جوانان این کشورها را به آغوش ایران می اندازند .

به گزارش بی باک، عبد الرحمن الراشد روزنامه نگار عرب و یادداشت نویس ثابت الشرق الاوسط و مدیر شبکه تلویزیونی العربیه وابسته به رژیم سعودی که کینه ای عجیب و دیرینه با شیعیان و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد با بیان جملات بالا قصد دارد  شیعیان را بازیچه سیاست های ایران در دنیا معرفی نموده و حرکتهای تروریستی سازماندهی شده وهابیت و طالبان را به نیروهای تندروی آموزش دیده شده توسط ایران نسبت دهد تا قربانیان شیعه در پشت هر عملیات تروریستی علیه خود، دیگر دست پلید رژیم منفور سعودی و استکبار جهانی را مشاهده نکنند این درحالیست که عبدالمالک ریگی و سایر تروریست های بازداشت شده در ایران ، عراق و سایر کشورها صریحا بر ارتباط خود با رژیم سعودی تاکید کرده اند.

وی در یادداشتی که چندی پیش از العربیه آنرا منتشر نمود، ادعا کرده است: ایران تاکنون بیشترین استفاده را از جنبش های سنی و سلفی کرده است به عنوان مثال حمله یک ماه پیش به نفت کش ژاپنی در نزدیکی تنگه هرمز راشیعیان انجام ندادند بلکه مرتکب آن یک سعودی سنی و منسوب به القاعده بود که در ایران سا کن است!

همچنین صدها نفر از اتباع عرب در داخل ایران پنهان شده و درحال آموزش هستند(!) ، و صدها نفر دیگر در عرصه های فعالیت خود در عراق ، یمن ، سومالی ، لبنان ، غزه و نقاط. دیگر از ایران کمک دریافت می کنند!
این روزنامه نگار سعودی در این یاداشت خود سعی نموده است  به هر شکل ممکن شیعیان جهان را نسبت به مساعدتها و کمک های حکومت ایران بدبین کند تا شاید مجالی برای فرقه ضاله وهابیت به منظور تسلط بر افکار و اندیشه های جماعتهای شیعی فراهم آید و اینکه اگر چه نتواند شیعیان را ترغیب کند تا در زیر پرچم وهابیت کرنش نمایند امّا به خیال خود حداقل توانسته آنها را از افکار حقیقی شیعه و روحیات انقلابی ملت ایران دور نگه دارد. درست مشابه برنامه ای که دولت آلمان به منظور آموزش و تربیت امامان جماعت و مبلغان اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.

از همین رو وی در ادامه به اصطلاح تحلیل خود چنین می نویسد: تصور این موضوع که ما با شیعیان از نظر مذهبی یا شهروندی اختلاف داریم عملا در راستای خدمت به طرح قدیمی ایران است که می خواهد همه شیعیان جهان را تنها با خود مرتبط نماید، طرحی که تا اندازه ای فقط در لبنان موفق بوده است.

وی در پایان مدعی شد: ایران که اکنون مشکلات بسیاری دارد بر این باور است که جز با ایجاد هرج و مرج و تروریسم نمی تواند با حمله امریکا مقابله کند و هیچ بعید نیست که گروهای خفته خود را در خلیج بیدار کند اما ساده لوحانه است اگر تصور کنیم فقط گروهای شیعه در خدمت ایران هستند.



کلمات کلیدی :